Druga Opinia Medyczna

Sir Zahal Levy,
Prezydent MediSky/MediHelp International

Każdego roku u wielu osób diagnozuje się raka. Przy pierwszych podejrzeniach cały ich świat się zmienia. Od początku swojego istnienia MediSky było wiernym partnerem swoich Klientów we wszystkich aspektach opieki zdrowotnej, zawsze wyprzedzając ich o krok i oferując im innowacyjne rozwiązania oraz usługi najwyższej jakości. Partnerstwo z NESA jest kolejnym dowodem naszego zaangażowania w udostępnianie najwyższej klasy usług medycznych wszystkim Klientom”.

Kiedy wymagana jest Druga Opinia Medyczna w zakresie onkologii, MediSky International gwarantuje możliwość bezpośredniego kontaktu z międzynarodowymi autorytetami i naukowcami z tej dziedziny.

Za pośrednictwem tej platformy każdy klient MediSky może uzyskać dostęp do usług NESA, przedłożyć raporty lekarskie i inną dokumentację dotyczącą wszelkich schorzeń onkologicznych, a także uzyskać Drugą Opinię Medyczną. Jest to usługa stworzona z myślą o klientach MediSky. Jednakże MediSky nie ponosi odpowiedzialności za usługi świadczone przez NESA.

NESA - KOMISJA DORADCZA DS. ONKOLOGII

(NESA) jest międzynarodową akademią chirurgiczną zrzeszającą członków z 57 krajów. Wielu z nich to światowe autorytety w dziedzinie chirurgii onkologicznej i naukowcy z różnych dziedzin pokrewnych.

Na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat w wielu różnych krajach odnotowano szereg sukcesów w zakresie badań onkologicznych.

Sama NESA dokonała przełomowych odkryć zarówno w chirurgii, jak i w pooperacyjnym leczeniu onkologicznym. Aby mieć dostęp do najbardziej aktualnych danych i badań, NESA stworzyła Międzynarodową Radę Doradczą ds. Onkologii zrzeszającą czołowych chirurgów, onkologów, biologów, genetyków i immunologów.

JAK TO DZIAŁA?

  • Do Rady zwracają się pacjenci z różnych krajów;
  • W każdym przypadku, gdy wymagane jest wydanie drugiej opinii, dokumenty medyczne należy zeskanować i przesłać na następujący adres e-mail: consultation@nesaacademy.org;
  • Po zapoznaniu się z historią choroby NESA weryfikuje proponowaną ścieżkę leczenia i wszelkie dodatkowe informacje, które następnie przesyłane są do odpowiednich członków Rady Onkologicznej w celu uzyskania drugiej opinii;
  • Druga opinia jest wydawana w terminie nie dłuższym niż 10 dni, a jej wynik może być albo w pełni zgodny z już zaproponowanym leczeniem, albo może stanowić propozycję przeprowadzenia alternatywnego leczenia chirurgicznego lub medycznego, co może również obejmować zalecenia co do miejsca przeprowadzenia leczenia – takiego, w którym można spodziewać się uzyskania najlepszych rezultatów;
  • Decyzja zostaje przesłana bezpośrednio do pacjenta, chyba że przekaże on wcześniej pisemną informację, gdzie należy przesłać decyzję lub kto powinien otrzymać jej kopię;
  • Wszyscy pacjenci mogą dzielić się informacjami ze swoimi lekarzami, a w razie potrzeby lekarze mogą zwrócić się do naszej Rady w celu uzyskania dalszych informacji.

JAKIE DOKUMENTY SĄ POTRZEBNE, ABY ZWRÓCIĆ SIĘ DO RADY ONKOLOGICZNEJ W PRZYPADKU POTRZEBY UZYSKANIA DRUGIEJ OPINII?

  1. Raport lekarski dotyczący ogólnego stanu pacjenta, w tym ostatnie wyniki badań laboratoryjnych, tomografii komputerowej, rezonansu magnetycznego i USG, jeśli są dostępne;
  2. Profil genetyczny (np. BRCA), onkologiczny wywiad rodzinny (rodzice i rodzeństwo);
  3. Najnowsza historia choroby dotycząca aktualnego schorzenia onkologicznego;
  4. Histopatologiczne wyniki biopsji, jeśli są dostępne;
  5. Aktualnie proponowane leczenie medyczne i/lub chirurgiczne.

*Wszystkie należy sporządzić w języku angielskim lub – w przypadku sporządzenia ich w innym języku – uzyskać ich tłumaczenie na język angielski.

Wkrótce dostępne